Szkolenia dla instytucji

Instytucjom oferujemy szkolenia z zakresu:

  • zarządzania emocjami swoimi i klienta,
  • produktywności i zarządzania czasem,
  • komunikacji interpersonalnej i asertywności,
  • umiejętności negocjacji, prowadzenia rozmów i rozwiązywania konfliktów,
  • oddziaływania poprzez swoją postawę, ton głosu i zachowanie,
  • rozumienia mowy ciała.

Jeśli w Twojej instytucji występują sytuacje konfliktowe, pomożemy Ci je ograniczyć poprzez odpowiednio dobrane szkolenia i sesje. Pomogą w tym dopasowane do sytuacji techniki zarządzania emocjami swoimi i drugiej strony. Zawsze  rozpoznajemy sytuację, problem, zachowania robiąc indywidualne analizy. Znajdujemy elementy problematyczne, a następnie opracowujemy metody działania w celu eliminacji problemu.

Tytuł szkolenia: Psychologiczne aspekty zachowania się w sytuacjach trudnych i stresujących.

Stres jako emocja: 

  • czym się charakteryzuje;
  • jak powstaje — mechanizmy wewnętrzne, ciało migdałowate, tzw atawizmy, wyrzuty neuroprzekaźników hamujących i ich oddziaływanie na ciało i zachowanie;
  • jak reaguje nasze ciało, ton głosu, postawa ciała, tzw. postawa ofiary;
  • zarządzanie własnymi emocjami, aby nie stracić kontroli w sytuacjach stresujących;
  • jak prowadzić rozmowę, aby nadzorować przebieg komunikacji i spotkania w sytuacji stresowej;
  • techniki zarządzania stresem;
  • nauka technik pomagających uniknąć wejścia w sytuację stresową z klientem.

Tytuł szkolenia: Trudny, agresywny klient

Charakterystyka osobowości agresywnej:

  • dysfunkcyjność jednostki, czym się charakteryzuje, zachowania jakie wykazuje, postawa ciała, ton głosu;
  • mechanizmy nieświadomego działania (schematy kat/ofiara, roszczeniowość, lęki, uzależnienia, brak realnego wglądu w rzeczywistość);
  • zarządzanie emocjami osobowości zaburzonej (w jaki sposób się zachowywać, aby uniknąć wybuchu złości i reakcji agresywnych);
  • szczegółowy opis oddziaływania osoby obsługującej dysfunkcyjną jednostkę:
    • ton głosu,
    • postawa ciała,
    • schemat rozmowy,
    • komunikacja bez przemocy — skrypt dialogu.

Tytuł szkolenia: Dziecko, nastolatek XXI wieku. Czym się charakteryzuje i z jakimi problemami wewnętrznymi się mierzy.

Analiza osobowości młodego pokolenia w aspekcie przebodźcowania i ciągłego funkcjonowania w wysokich i niskich emocjach.

  1. Mechanizmy wewnętrzne — ciało migdałowate, tzw atawizmy, wyrzuty neuroprzekaźników hamujących i ich oddziaływanie na ciało i zachowanie, budowane nawyki myślowe i przyzwyczajenia.
  2. Analiza problemu jaką jest wzrost uzależnień, depresji i agresji wśród młodzieży.
  3. Brak autorytetu nauczyciela — jak wybudować postawę lidera w szkole, budowanie pozytywnego autorytetu wychowawcy.
  4. Projekt „Świadomość emocjonalna w szkole”.