Instytucjom oferujemy szkolenia z zakresu:
- zarządzania emocjami swoimi i klienta,
- produktywności i zarządzania czasem,
- komunikacji interpersonalnej i asertywności,
- umiejętności negocjacji, prowadzenia rozmów i rozwiązywania konfliktów,
- oddziaływania poprzez swoją postawę, ton głosu i zachowanie,
- rozumienia mowy ciała.
Jeśli w Twojej instytucji występują sytuacje konfliktowe, pomożemy Ci je ograniczyć poprzez odpowiednio dobrane szkolenia i sesje. Pomogą w tym dopasowane do sytuacji techniki zarządzania emocjami swoimi i drugiej strony. Zawsze rozpoznajemy sytuację, problem, zachowania robiąc indywidualne analizy. Znajdujemy elementy problematyczne, a następnie opracowujemy metody działania w celu eliminacji problemu.
Tytuł szkolenia: Psychologiczne aspekty zachowania się w sytuacjach trudnych i stresujących.
Stres jako emocja:
- czym się charakteryzuje;
- jak powstaje — mechanizmy wewnętrzne, ciało migdałowate, tzw atawizmy, wyrzuty neuroprzekaźników hamujących i ich oddziaływanie na ciało i zachowanie;
- jak reaguje nasze ciało, ton głosu, postawa ciała, tzw. postawa ofiary;
- zarządzanie własnymi emocjami, aby nie stracić kontroli w sytuacjach stresujących;
- jak prowadzić rozmowę, aby nadzorować przebieg komunikacji i spotkania w sytuacji stresowej;
- techniki zarządzania stresem;
- nauka technik pomagających uniknąć wejścia w sytuację stresową z klientem.
Tytuł szkolenia: Trudny, agresywny klient
Charakterystyka osobowości agresywnej:
- dysfunkcyjność jednostki, czym się charakteryzuje, zachowania jakie wykazuje, postawa ciała, ton głosu;
- mechanizmy nieświadomego działania (schematy kat/ofiara, roszczeniowość, lęki, uzależnienia, brak realnego wglądu w rzeczywistość);
- zarządzanie emocjami osobowości zaburzonej (w jaki sposób się zachowywać, aby uniknąć wybuchu złości i reakcji agresywnych);
- szczegółowy opis oddziaływania osoby obsługującej dysfunkcyjną jednostkę:
- ton głosu,
- postawa ciała,
- schemat rozmowy,
- komunikacja bez przemocy — skrypt dialogu.
Tytuł szkolenia: Dziecko, nastolatek XXI wieku. Czym się charakteryzuje i z jakimi problemami wewnętrznymi się mierzy.
Analiza osobowości młodego pokolenia w aspekcie przebodźcowania i ciągłego funkcjonowania w wysokich i niskich emocjach.
- Mechanizmy wewnętrzne — ciało migdałowate, tzw atawizmy, wyrzuty neuroprzekaźników hamujących i ich oddziaływanie na ciało i zachowanie, budowane nawyki myślowe i przyzwyczajenia.
- Analiza problemu jaką jest wzrost uzależnień, depresji i agresji wśród młodzieży.
- Brak autorytetu nauczyciela — jak wybudować postawę lidera w szkole, budowanie pozytywnego autorytetu wychowawcy.
- Projekt „Świadomość emocjonalna w szkole”.